joi, 24 aprilie 2008

Avertizare

Am primit in ultimul timp de mai multe ori urmatorul mesaj:

Avertizare

Am avut vesti saptamana asta de la trei frati ai nostri
din usa, care au fost chemati la munca odata cu toti ceilalti salariati, pentru
a li se pune cipul.
au refuzat si si-au pierdut locul de munca !!!
cati or
mai fi in situatia lor vom afla in curand !
strangeti randurile !!! vegheati
si rugati-va !!
ganditi-va de asemenea ca pana in prezent in vocabulare nu a
existat acest cuvant: cip !
sa nu asteptam ca in Biblia noastra sa apara
acest cuvant in apocalipsa, sau in scrierile spiritului profetic !
pentru
toti cei atenti trebuie sa fie un semnal de alarma, un semn ca libertatea
noastra se apropie de sfarsit !!
urmeaza decretul duminical !!
chiar daca
acest cip nu ne sigileaza pentru cer, ganditi-va ca vom vrea sa fugim sa ne
salvam copii de tortura, sau batranii, sau sotiile, si nu vom putea sa o facem
fiindca am fi gasiti oriunde de urmaritorii nostrii, din pricina ca l-am
primit.
dupa parerea mea, cei cu datorii financiare vor fi cei dintai vizati
!!!
ajutati-va unii pe altii, iesiti din credite, din rate! luati de asemenea
aminte la cele 3 solii ingeresti !!! iubiti-va unii pe altii
!!!!

PACEA SI BUCURIA IN DOMNUL SA VA INSOTEASCA!

Ingrijorat ca un astfel de mesaj imi provoaca o anumita iritare, m-am intrebat: de ce?
Si am incercat sa pun ideile cap la cap, pentru a intelege mai bine propria-mi atitudine fata de o asemenea `avertizare`:
Este normal pentru oameni sa se ingrijoreze cu privire la viitor, dar nu este normal pentru un crestin Adventist de Ziua a Saptea sã se îngrijoreze cã în ziua când va trebui sã dea mãrturie despre credinta si statornicia lui, nu va mai putea sã se ascundã pentru cã "are cip".
Acele zile ale încercãrii vor fi trecute nu prin abilitatea de a ne ascunde cât mai bine, noi sau copii, bãtrânii nostri ci prin hotãrârea neclintitã de a rãmâne neclintiti lângã Dumnezeu.
Bazele credintei pentru încercarea finalã se pun acum. Acum existã oameni care calcã Legea lui Dumnezeu pentru motive nesemnificative. Existã copii dintre copiii nostri care merg la scoalã în sabat, nu pentru ca nu se poate altfel, ci pentru o nota mai buna sau pentru olimpiade.
Credeti cã dacã acum, pentru atat de putin, nu suntem dispusi sã ascultam de Dumnezeu, atunci când miza va fi viata noastrã va fi mai usor?
Si dacã Semnul Fiarei ar fi cipul acela...
Dar in loc sã ne grãbim sã permitem Duhului Sfânt scrierea caracterului lui Isus in inimile noastre, ne vãicãrim, disperati,de fiecare datã când ni se pare cã la orizont ar apãrea norul pierderii libertãtii religioase sau chiar persecutia.
Nu va veni nimic pânã când nu vom fi gata! Si dacã va veni si nu vom fi gata, persecutia este ultimul lucru de care sã ne temem, pentru cã ea va afecta numai pe cei care sunt pregãtiti. De aceea, în treacãt fie spus, ar trebui sã asteptãm cu bucurie decretul duminical. El nu este "un semn ca libertatea noastra se apropie de sfarsit !!" El este semnul cã eliberarea noastrã se apropie- Luca 21:28)
Altminteri, mesajul de mai sus s-ar putea sintetiza în câteva cuvinte cam asa: "Fratilor, nu mai conteaza caracterul, petru încercarea finalã, pregãtiti-vã pielea". De aceea mi se pare nimerit la fix (ca nuca in perete) salutul final: PACEA SI BUCURIA IN DOMNUL SA VA INSOTEASCA !!!!!
Cu o viziune puțin diferitã asupra problemei în discuție, vã doresc și eu același lucru!
Adrian Țucmeanu!

PS: Și aveți grijã cu datoriile! Poate cã totuși are dreptate.

Niciun comentariu: